Zwroty

Ustawowo Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Sklep ROOKIE z własnej woli wydłuża ten termin do 21 dni, tak więc termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 21 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

Towar nie może być zniszczony i nie może być używany ponad to co jest potrzebne do stwierdzenia czy produkt pasuje (na takiej samej zasadzie jak przymierza się produkty w sklepie stacjonarnym) a wszystkie elementy składowe przesyłki muszą być zwrócone (okulary, etui).

3 proste kroki jak zwrócić produkt:

  1. Należy wydrukować formularz o odstąpieniu od umowy i go wypełnić. Formularz dostępny jest pod linkiem poniżej. Użycie naszego formularza nie jest konieczne aby dokonać zwrotu.
  2. Należy zabezpieczyć produkt przed wysłaniem, np. folią bąbelkową w taki sposób, żeby produkt nie przemieszczał się w kartoniku oraz żeby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. W przypadku zwrotu okularów należy je zapakować w otrzymane etui. Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt i ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia produktu w czasie przesyłki.
  3. Wypełniony formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragon, rachunek) należy wysłać na adres:
    ROOKIE Tomasz Smorawiński
    ul. Obornicka 235 
    60-650 Poznań 
    z dopiskiem: ‘ROOKIE – Zwrot’.


Dla bezpieczeństwa, prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej.

Nie ma możliwości zwrotu produktu osobiście pod wskazanym adresem ani w siedzibie firmy.

Bardzo prosimy nie wysyłać do nas paczek ze zwrotem do paczkomatu nadawczego bez wcześniejszego potwierdzenia. Jest możliwe, że nie będziemy mogli odebrać paczki w wyznaczonym terminie 48h i paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

Jeżeli wyżej wymienione warunki zostały spełnione (produkt jest kompletny i nie zniszczony), to zwrócimy pieniądze w terminie maksymalnie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy (zazwyczaj robimy to dużo szybciej). Pieniądze zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.

Jeśli towar jest niekompletny lub został zniszczony w transporcie (np. został porysowany), to niestety nie będziemy mogli uznać zwrotu. Nie wolno też naklejać żadnej naklejki na przód soczewki zwracanych okularów. Może to spowodować odbarwienie soczewki i zwrot nie będzie uznawany. W takim przypadku odsyłamy produkt na koszt Klienta na adres wskazany w formularzu o odstąpieniu od umowy.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Wzór formularza zwrotów

Kontakt

(0048) 607 325 101

kontakt@therookie.pl