Ustawowo Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Sklep ROOKIE z własnej woli wydłuża ten termin do 21 dni, tak więc termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 21 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Towar nie może być zniszczony i nie może być używany ponad to co jest potrzebne do stwierdzenia czy produkt pasuje (na takiej samej zasadzie jak przymierza się produkty w sklepie stacjonarnym) a wszystkie elementy składowe przesyłki muszą być zwrócone (okulary, etui).
3 proste kroki jak zwrócić produkt:
Dla bezpieczeństwa, prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej.
Nie ma możliwości zwrotu produktu osobiście pod wskazanym adresem ani w siedzibie firmy.
Bardzo prosimy nie wysyłać do nas paczek ze zwrotem do paczkomatu nadawczego bez wcześniejszego potwierdzenia. Jest możliwe, że nie będziemy mogli odebrać paczki w wyznaczonym terminie 48h i paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
Jeżeli wyżej wymienione warunki zostały spełnione (produkt jest kompletny i nie zniszczony), to zwrócimy pieniądze w terminie maksymalnie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy (zazwyczaj robimy to dużo szybciej). Pieniądze zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
Jeśli towar jest niekompletny lub został zniszczony w transporcie (np. został porysowany), to niestety nie będziemy mogli uznać zwrotu. Nie wolno też naklejać żadnej naklejki na przód soczewki zwracanych okularów. Może to spowodować odbarwienie soczewki i zwrot nie będzie uznawany. W takim przypadku odsyłamy produkt na koszt Klienta na adres wskazany w formularzu o odstąpieniu od umowy.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.