Zwroty
Ustawowo Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Sklep ROOKIE z własnej woli wydłuża ten termin do 21 dni, tak więc termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 21 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Towar nie może być zniszczony i nie może być używany ponad to co jest potrzebne do stwierdzenia czy produkt pasuje (na takiej samej zasadzie jak przymierza się produkty w sklepie stacjonarnym) a wszystkie elementy składowe przesyłki muszą być zwrócone (okulary, etui).
3 proste kroki jak zwrócić produkt:
- Należy wydrukować formularz o odstąpieniu od umowy i go wypełnić. Formularz dostępny jest pod linkiem poniżej. Użycie naszego formularza nie jest konieczne aby dokonać zwrotu - klient może użyć własnego formularza zwrotu, który zawiera informacje prawnie niezbędne do dokonania zwrotu.
- Należy zabezpieczyć produkt przed wysłaniem, np. folią bąbelkową w taki sposób, żeby produkt nie przemieszczał się w kartoniku oraz żeby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. W przypadku zwrotu okularów należy je zapakować w otrzymane etui. Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt i ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia produktu w czasie przesyłki.
- Wypełniony formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragon, rachunek) należy wysłać na adres:
ROOKIE Tomasz Smorawiński
ul. Obornicka 235
60-650 Poznań
z dopiskiem: ‘ROOKIE – Zwrot’.
Okulary przeciwsłoneczne należy najpierw włożyć do etui a dopiero następnie owijać w folię bąbelkową. W momencie jak okulary nie są w materiałowym etui a soczewka ma kontakt bezpośrednio z folią może to doprowadzić do odbarwień i zwrot nie będzie uznawany.
Dla bezpieczeństwa, prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej.
Nie ma możliwości zwrotu produktu osobiście pod wskazanym adresem ani w siedzibie firmy.
Nie przyjmujemy paczek zwracanych do paczkomatu.
Jeżeli wyżej wymienione warunki zostały spełnione (produkt jest kompletny i nie zniszczony), to zwrócimy pieniądze w terminie maksymalnie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy (zazwyczaj robimy to dużo szybciej). Pieniądze zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
Jeśli towar jest niekompletny lub został zniszczony w transporcie (np. został porysowany), to niestety nie będziemy mogli uznać zwrotu. Nie wolno też naklejać żadnej naklejki na przód soczewki zwracanych okularów. Może to spowodować odbarwienie soczewki i zwrot nie będzie uznawany. W takim przypadku odsyłamy produkt na koszt Klienta na adres wskazany w formularzu o odstąpieniu od umowy.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.