Płatność

Oferujemy Tobie szeroki wybór metod płatności, żebyś mógł/mogła wybrać wygodny dla siebie sposób zapłaty. Partnerzy, z którymi współpracujemy poświęcają dużo czasu na to, żeby transakcje były bezpieczne i przebiegały bezproblemowo. Poniżej możesz przeczytać jak zapłacić za zamówienie w naszym sklepie: 

Płatność on-line za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU. Do wyboru są następujące możliwości zapłaty:


Płatność on-line
za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal


Płatność gotówką
przy odbiorze przesyłki:


Płatności Mobilne

Wiemy, że lubisz używać swojego smartfona i tableta, dlatego wybraliśmy partnerów, którzy świadczą dla nas usługi płatności również w formacie dopasowanym do urządzeń mobilnych. Proces jak i możliwości zapłaty są takie same jak opisane powyżej a dodatkowo dostępne są specjalne aplikacje:


Problem z płatnością?

Jeśli podczas dokonywania płatności pojawił się jakiś problem (słabe łącze internetowe, zawieszenie się systemu płatności itd.) i nie mogłeś/mogłaś dokończyć płatności możliwe jest dokonanie przelewu bezpośrednio na nasze konto bankowe:

IDEA BANK (Bank Pekao)
43 1950 0001 2006 0655 4684 0002
ROOKIE

Po dokonaniu przelewu najlepiej daj nam znać, że dokonałeś/dokonałaś przelewu, żebyśmy wiedzieli, że mamy czekać na przelew od Ciebie. Dodatkowo jeśli prześlesz nam potwierdzenie dokonania przelewu to będziemy mogli szybciej nadać paczkę.

Kontakt

(0048) 607 325 101

kontakt@therookie.pl