Płatność
Oferujemy Tobie szeroki wybór metod płatności, żebyś mógł/mogła wybrać wygodny dla siebie sposób zapłaty. Partnerzy, z którymi współpracujemy poświęcają dużo czasu na to, żeby transakcje były bezpieczne i przebiegały bezproblemowo. Poniżej możesz przeczytać jak zapłacić za zamówienie w naszym sklepie:
Płatność on-line za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU. Do wyboru są następujące możliwości zapłaty:
- BLIK: Płatność odbywa się za pomocą specjalnego kodu wygenerowanego przez Twój bank. Zaksięgowanie wpłaty jest natychmiastowe.
- Karta płatnicza: Płatność na stronie sklepu za pomocą kart płatniczych sygnowanych logiem Visa, Visa Electron, MasterCard, i Maestro. Zaksięgowanie wpłaty jest bardzo szybkie, trwa maksymalnie do kilku minut.
- Elektroniczny przelew bankowy: Lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia. Należy wykonać przelew logując się do swojej bankowości elektronicznej. Zaksięgowanie wpłaty trwa zazwyczaj do kilku minut.
- PayPo/Twisto: Odroczona płatność za zamówienie. Masz do 30 dni żeby zapłacić za zamówienie bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Aby wybrać ten sposób płatności w kroku 3 koszyka wybierz metodę płatności PayU a następnie 'Płacę później PayPo / Twisto'. Następnie należy wybrać czy chcesz płacić przez PayPo czy Twisto i dalej podążać za formularzem.
- Tradycyjny przelew bankowy: Podczas składania zamówienia zostanie wygenerowany druczek, który należy wydrukować, a następnie dokonać płatności w placówkach pocztowych, oddziale banku lub w innych miejscach. Zaksięgowanie wpłaty może trwać 2-3 dni.
- Konto PayU: Skorzystanie z tej metody płatności polega na zalogowaniu się do swojego konta PayU, a następnie potwierdzeniu dokonywanej płatności. Jeżeli nie jesteś jeszcze klientem PayU możesz założyć konto na stronie www.payu.pl. Jest to uniwersalne konto do zakupów on-line. Zaksięgowanie wpłaty trwa zazwyczaj kilka do kilkunastu minut.
Płatność on-line za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal
- Karta płatnicza: Płatność na stronie sklepu za pomocą kart płatniczych sygnowanych logiem Visa, MasterCard, Maestro, Discover oraz American Express. Zaksięgowanie wpłaty trwa zazwyczaj kilka do kilkunastu minut.
- Konto PayPal: Wybierając metodę płatności przez PayPal na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany do systemu PayPal, gdzie należy zalogować sie do swojego konta PayPal, a następnie potwierdzić płatność. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem PayPal, możesz dokonać zakupu jako gość lub możesz założyć konto na stronie www.paypal.com/pl. Podobnie jak w przypadku konta PayU, konto PayPal to uniwersalne konto do zakupów on-line. Zaksięgowanie wpłaty trwa zazwyczaj kilka do kilkunastu minut.
Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki:
- Za pobraniem: Przy odbiorze przesyłki należy zapłacić kurierowi za pomocą gotówki. Opcja ‘za pobraniem’ wiąże się z wyższym kosztem wysyłki, o czym piszemy szerzej w zakładce ‘Wysyłka’. Metodą ‘za pobraniem’ można również zapłacić w wybranych paczkomatach. Należy tylko zwrócić uwagę, że nie każdy paczkomat taką opcję oferuje.
Płatności Mobilne
Wiemy, że lubisz używać swojego smartfona i tableta, dlatego wybraliśmy partnerów, którzy świadczą dla nas usługi płatności również w formacie dopasowanym do urządzeń mobilnych. Proces jak i możliwości zapłaty są takie same jak opisane powyżej a dodatkowo dostępne są specjalne aplikacje:
- Aplikacja PayU: Korzystanie z aplikacji jest możliwe wyłącznie jeśli posiadasz konto PayU. Podczas wyboru metod płatności należy wybrać płatność przez konto PayU i aplikacja zostanie automatycznie uruchomiona. Następnie należy potwierdzić transakcję w aplikacji. Aplikacja dostępna jest w tym momencie na urządzenia z systemami iOS i Android i można ją pobrać np. tutaj http://www.payu.pl/dla-kupujac... lub bezpośrednio przez swojego smartfona lub tableta
- Aplikacja PayPal: Korzystanie z aplikacji jest możliwe wyłącznie jeśli posiadasz konto Paypal. Na końcu transakcji należy wybrać płatność przez konto PayPal i aplikacja zostanie automatycznie uruchomiona. Wystarczy transakcję potwierdzić. Aplikacja dostępna jest w tym momencie na urządzenia z systemami iOS i Android i można ją pobrać np. tutaj https://www.paypal.com/pl/weba... lub bezpośrednio przez swojego smartfona lub tableta
Problem z płatnością?
Jeśli podczas dokonywania płatności pojawił się jakiś problem (słabe łącze internetowe, zawieszenie się systemu płatności itd.) i nie mogłeś/mogłaś dokończyć płatności możliwe jest dokonanie przelewu bezpośrednio na nasze konto bankowe:
Bank Pekao
43 1950 0001 2006 0655 4684 0002
ROOKIE
Po dokonaniu przelewu najlepiej daj nam znać, że dokonałeś/dokonałaś przelewu, żebyśmy wiedzieli, że mamy czekać na przelew od Ciebie. Dodatkowo jeśli prześlesz nam potwierdzenie dokonania przelewu to będziemy mogli szybciej nadać paczkę.