• Polska firma
  • Darmowa wysyłka przy zamówieniu od 299zł
  • 21 dni na zwrot

Reklamacja

Na wszystkie produkty kupione w sklepie therookie.pl udzielamy 12 miesięcznej Gwarancji. Gwarancja nie obejmuje jednak zarysowań na soczewkach bądź ramkach. 

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu niezgodności Towaru z umową zgodnie z punktem 6. Regulaminu sklepu.

3 proste kroki jak zareklamować produkt:

  1. Należy wydrukować formularz reklamacyjny i go wypełnić. Formularz dostępny jest pod linkiem poniżej.
  2. Należy zabezpieczyć produkt przed wysłaniem, np. folią bąbelkową w taki sposób, żeby produkt nie przemieszczał się w kartoniku oraz żeby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. W przypadku reklamowania okularów należy je zapakować dodatkowo w otrzymane etui. Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt i ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia produktu w czasie przesyłki.
  3. Wypełniony formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragon, rachunek) należy wysłać na adres:
    ROOKIE Tomasz Smorawiński
    ul. Obornicka 235
    60-650 Poznań 
    z dopiskiem: ‘ROOKIE – Reklamacja’.

Dla bezpieczeństwa, prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej. Niestety nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Nie ma możliwości reklamowania produktu osobiście pod wskazanym adresem ani w siedzibie firmy.

Najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy o dalszym postępowaniu. 

W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam pełnowartościowy produkt. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Klient może wybrać towar z tej samej kategorii o wartości nie przekraczającej wartości reklamowanego produktu. W przypadku jeśli Klient nie będzie chciał innego produktu, wtedy zwrócimy równowartość ceny towaru na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym. Dodatkowo, jeśli reklamacja zostanie uznana koszt wysyłki nowego/naprawionego produktu do Klienta pokrywamy my.

W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu oraz w przypadku nie uznania reklamacji odsyłamy produkt na koszt Klienta na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym. 

Wzór formularza reklamacyjnego

Sklep internetowy Shoper.pl